tirsdag 14. august 2012

Enda mer ferieproduksjon :) Del 3

Først ut denne gang er en body i herlige elefanter fra Jofotex. Kantet med blå Hilcointerlock og ribb i ermene fra Stoff & stil. Ribben og interlocken er ikke heeeelt samme farge, men det er søren meg ikke langt ifra :) Samme mønster og str. som tidligere,bare 1 knapp på skulderen denne gangen.Har måttet gå bort fra Heilt spesiell sitt mønster da det er litt smalt til min lille kert. Er vant med smale unger jeg, men han her er det litt mer hold i :)
Så måtte lillemann få en body i det kule ridderstoffet fra Liandlo. Storebroren har en t.skjorte i dette som har blitt myyye brukt i sommer. Ser at jeg ikke har blogget den enda. Har kantet med sort Hilco interlock. Knapping foran denne gang. må variere litt :)
Tanntrollstoffet fra Liandlo passer perfekt til lillemann som har fått sine første to riskorn:) Matchende striper bryter opp og gjør det litt tøffere. Brun hilco interlock til kanter. Har gjort om mønsteret til raglan og prøvd meg på knapping i raglanskjæringenHalsåpningen ble litt vid, men det funker. Som regel har han siklesmekke over så halsen syns ikke uansett:)
Stoffet "våran jord" fra Liandlo er bare sååå koselig. Det måtte bli en body til lillemann av det også. brun interlock i hals og benåpninger og rød ribb i ermene. Knapping i raglanskjæringen på denne også, men ikke fullt så vid i halsen :)
Matchende overall i rød Hilco velour med utenpålommer. Mønsteret er Jubels knytebukse som jeg har laget om til overall og satt glidelås foran + lagt til lommer :)str. 80
Og så settet sammen til slutt. Buksa kan seff. brukes til andre matchende bodyer også.

1 kommentar: