søndag 21. april 2013

T-skjorter og kjoler

Jeg fortsetter sommerproduksjonen. To uker til 5åringen reiser til Rhodos da må han jo ha litt nye plagg i nye herlige stoff :) Først de herlige elefantene i interlock fra Nosh organic, kjøpt hos kreativ. Jeg trodde først de mørke elefantene var brune, men i mine øyne er de mer sorte så da ble det sorte kantebånd til :) Neste ut er scooterne også fra Nosh organic/kreativ, disse er i ganske tynn jersey. Sorte kantebånd til disse også Så ble det en i flyplassstoffet fra Liandlo, også med sorte kanter :) Siste T-skjorte denne gang er i fotballstoffet fra Liandlo, fortsatt ikke fornøyd med det, det er skikkelig grumsete i fargen, blir nok med de to plaggene jeg hr sydd i det :( Valgte raglan på denne og røde coversømmer for å friske opp litt, vanlig ribb i halsen, det er det lenge siden jeg har sydd:) Så et par kjoler. Elsker disse skyene, de er så friske i fargen, ble helt knall med rosa kanter til:) Kjolen er ganske smal i modellen, jeg tegnet det da de yngste jentene var 4 og 6 år gamle, nå er de snart 8 og 10, tiden går. Og så til slutt to kjoler der den ene er på vei bort. Det blåste sånn i dag at det var skikkelig vanskelig å få tatt bilder. Str. skal være 4 og 2 år. Stoffet er et av de nyeste i butikken min, Scandifruit fra Lillestoff:) Har sydd en tunika også i dette stoffet men den kommer senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar