tirsdag 14. mai 2013

Snuppeklær:)

Det er sååå joselig med ei lita tantejente å sy til :) Mine jenter er blitt så store:) Først et lite sett med kjoletunika og tights. Hun passet så fint i den med elefanter jeg sydde tidligere så da måtte det bli en til :) Bambiene er fra Znok og dem selger jeg i butikken min, til tightsen har jeg brukt rosa prikker fra Liandlo:) Så fikk jeg endelig sydd ferdig giraffsettet jeg begynte på for en stund siden. Jeg manglet rosa ribb, heldigvis hadde kreativ en liten bit igjen så jeg fikk gjort det ferdig. Fargene på dette settet minner med om barndommens kuleis med sitron og jordbær:) ( jeg hadde alltid sitron, søsteren min hadde jorbær :) ) Str. 86 på settet, jeg er glad jeg ikke kvittet meg med giraffstoffet, det ble så fint som plagg :) Skikkelig sitrongul bukse:). Har hatt den velouren liggende ens tund, bestillte den fra s&S for 4 år siden tror jeg, men den ble liggende siden den var aaaalt for gul. Nå derimot var den helt perfekt:) Til slutt et par med bittesmå grytekluter til den unge damen :) 18 mnd og allerede veldig glad i matleker. Klart tante måtte svinge sammen noen grytekluter så hun kan kokkelere sammen med mammaen :)

3 kommentarer:

  1. Du lagar så mykje herlege klede!

    SvarSlett
  2. Skikkelig fint tøy, i herlig glade farger! Meget imponert!

    SvarSlett
  3. Åh!
    Den gule velouren smeltet jeg heeeelt for. :-D
    Herlig farge!

    Du har jo laget så masse nydelig! :D

    Klem, Torunn/Lille-T.

    SvarSlett