søndag 14. april 2013

Enda mer Sommer

Dette stoffet falt jeg for med det samme jeg så det i nyhetsbrev fra Kreativ, måtte ha alle fargene. Minsten falt også for det, han var sammen med meg og åpnet pakken og samlet straks sammen de tre bitene med elefantstoff, de andre brydde han seg ikke om. Krisen var stor da stoffet skulle til vask :P Nå går han rundt og bærer på den ferige bodyen, peker og viser på elefantene. Vurderer om jeg må sy en koseklut eller noe sånt i resten av stoffet:) Det blir mye likt fra meg, når jeg først har funnet mønster som funker så holder jeg meg mye til dem. Har kantet elefantene med marineblå interlock fra Hico, de matcher ikke helt det blå i elefantene, men det gjør ikke noe. Grønne knapper måtte jeg bare ha:) Shortsen er etter mønster fra fjorårets sommernummer av Ottobre, bare med ribb istedenfor strikk. Gjorde en bommert når jeg skulle trykke i knappene så de havnet opp ned. Egentlig så n´ble det ganske kult, ville ihvertfall ikke prøve å ta de ut igjen da jeg ikke helt har teken på det. Grønn isoli fra Stoff og stil, ribben er fra Myllymuksut.

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Det elefantstoffet er superfint. Må nok bestille litt av det jeg også.

    SvarSlett
  2. hvor er det bare et sødt sæt!!

    SvarSlett