torsdag 4. april 2013

Nytt i Lillestoff stoff:)

Endelig har jeg fått ferdigstillt litt av de nye stoffene jeg har fått inn i butikken. Jeg digger alle sammen og mer er på vei:) Først et lite sett til mitt herlige tantebarn:) Søte rosa elefanter fra Lillestoff. Siden jenta ikke er av de største på jord har jeg forkortet kjolen med 5 cm, syns først den fikk litt rar form, men tror den blir søt på:) Har kanta med rosa interlock fra Hilco. str86 Tights til i campan fra Hilco. str. 86. Denne er ganske lang, men siden beina er så smale gjør det ikke noe:) Så litt i "tre små griser" fra Lillestoff. Dette var mye kulere i virkeligheten enn på bilde. 5 åringen likte det veldig godt, var jo ulv på :) Gøy at man kan fortelle eventyret til. Har begynt å lage litt sommerklær så får vi satse på at vi får bruk for det. Body til minsten str. 92,kantet med brun interlock, orange plastknapper fra kamsnaps:) T-skjorte til 5 åringen. Han kan egentlig bruke de fra i fjor, men gøy med noe nytt:) han drar til Rhodos i mai med foreldrene mine så litt skal han ihvertfall få brukt de:) Sommerdress til minsten i verktøystoff fra Lillestoff, valgte bune kanter her også da jeg først var i gang. Følte det roa det litt ner, hadde blitt litt "glirete " med gult tror jeg. gule knapper ble det da :) Til slutt "monstertown", her er det mye å se på:) Body til minsten str. 92. Klarte å glemme knapping på skulderen både på denne og den med grisene, det går så gidder ikke gjøre noe med det. Brune kanter igjen. Og enda en t-skjorte til 5 åringen str 122

9 kommentarer:

  1. så mye fine klær da. Jeg digga "tre små griser" og "monstertown" stoffene

    SvarSlett
  2. Så mykje fint du har sydd =) Nydelig elefantstoff, rosa og brunt er så fint.

    herlig med litt ny inspirasjon =)

    SvarSlett
  3. Så mye fint! Digger det elefantstoffet. Hvor har du kjøpt det fra?

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Eli: Jeg selger disse stoffene i butikken min, sender viss det er ønskelig :)

    SvarSlett
  6. Jeg er sikkert litt dum nå, men jeg finner ikke noen link til butikk i bloggen din..? Vil gjerne kjøpe elefantstoff :-)

    SvarSlett
  7. Sjekket litt nå og ser jo at du ikke har nettbutikk. Sender deg en Mail i kveld! :-)

    SvarSlett
  8. Håper å få til en nettbutikk etterhvert , men foreløpig funker det med mail :) Kan betale med Paypal viss du vil.

    SvarSlett
  9. Så utrolig mye fine klær og stoffer! Jeg visste ikke at du hadde butikk med stoffer. Håper du får nettbutikk!

    SvarSlett