søndag 14. april 2013

Sommer kommer

Det håper vi ihvertfall, og når den kommer skal vi være klare:) Tre stykk bodyer til mini, alle med stoff fra Liandlo Fotballstoffet måtte jeg forhåndsbestille straks det ble lakt ut hos Liandlo, råkult! Desverre skjedde det noe når det ble vasket, usikker på om det er det sorte i stoffet som har farget av eller om det pga at jeg vasket det sammen med noen andre stoffer, det er ihvertfall blitt misfarget og litt "grumsete". De stoffene jeg vasket det sammen med er like fine. Måtte uansett sy noe i det, bodyen er str. 92, turkise knapper for å bryte litt av Flystoffet har jeg sikla på en stund så det måtte jo også bli med da jeg først bestillte, røde kantebånd for å friske litt opp:) Til slutt de glade skyene, dette var jeg litt usikker på, men falt pladask med det samme jeg åpnet pakken, så utolig frisk farge, man kan ikke annet enn å bli glad av dette stoffet. Valgte sorte kantebånd for å holde det litt rolig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar