søndag 14. oktober 2012

Verdens kuleste lekekasse :)

På fredag skulle jeg bare innom bruktbutikken med litt ting og tang. Måtte selvfølgelig ta en liten runde da jeg først var der, og da sto denne lille kassen og ropte på meg.
Jeg ante ikke hva jeg skulle bruke den til, men tok den hjem og fikk vasket den. Da sto det plutselig klart for meg at det skulle bli lekekasse til mini, han trenger en ny da den kurven vi har brukt til nå egentlig hører til på hytta:)
Det var bare å kjøre ut igjen og få tak i hjul, skru på og vips så hadde vi verdens råeste lekekasse:) Mini er også enig, han liker å skyve på kassen. Av leker liker han aller best Brio klovnen, med en gang en begynner å pusle den sammen så kommer han krypende i bånn gass for å rase den igjen:)
Bodyen mini har på seg er av dem jeg sydde tidligere i høst. Buksa fant jeg i en skuff på syrommet. Den var merket 80/86 så den passer bra, litt lang bare, men da har han litt å vokse i:)
I bakgrunnen ser dere en av mine dårlige samvittigheter, lappeteppet mitt. Jeg kuttet biter og sydde sammen toppen for snart et år siden. Så kom mini og i uker og måneder med inn og ut av sykehus ble det ikke veldig mye tid til søm. I vår fikk jeg montert med vatt og bakstykke og sånn ligger det enda. Kvier meg for å ta fatt på lukkekanten, det er så klurete med et så stort prosjekt i symaskinen. Men nå når jeg har vist det her må jeg kanskje til pers? :)

1 kommentar:

  1. sstillige kasse :) kjekt når vi finner litt kupp og så var det jo en skikkelig skjønnas på bildene <3

    SvarSlett