tirsdag 9. oktober 2012

Søte bambier

Nydelig skjønne bambier på jersey. Jerseyen kommer fra NOsh Organic, jeg har kjøpt den hos Kreativ. Litt usikker på hvordan denne blir i bruk da jerseyen har lite stretch. Søte er de uansett:) Str. 74 på body og 80 på bukse. Det er egentlig greit at buksene er litt større enn bodyen syns jeg, så varer de lengre. De blir liksom ikke FOR store så lenge ribben er stram nok til å holde det hele på plass.
Dete r bambier inni lommen også, men det glemte jeg visst å ta bilde av. Ble "forstyrret" av kunder rett som det var da jeg sto og fotograferte LOL.

3 kommentarer:

  1. Så herlig sett! Det bambistoffet er flott. Har litt av det liggende jeg også. Synes også det er litt lite stretch i det, men flott er det uansett!

    SvarSlett
  2. Sikke dog et skønt sæt!! Jeg har lige fundet din blog - og hvilke fantastisk ting, du laver! Kh Maria

    SvarSlett