onsdag 10. februar 2010

Rosa kjøretøy igjen

Da jeg fikk hjem pakken med kjøretøy stoffer fra
mjuka tyger designet av Johanna, tinget ST seg plagg først og fremst i det rosa, men gjerne det blå også! Trodde kanskje ikke stoffet ville være en hit hos så store jenter, men hos oss ble det visst det:)

Jeg måtte selvfølgelig sy noe til henne så da ble det en tunika i første omgang. Mønsteret er fra AOH 2/10, det er egentlig en kjole, men jeg har kortet den av en del. I tillegg har jeg fjernet knappestolpen i halsen. Størrelse 8 år.
Den røde jerseyen er fra JNY:)



Det ble også en bukse til. Størrelse 122/128 stoffene er fra stoff og stil.



Jeg hadde visst glemt å laste livebildene opp på PC'en så det får komme ved en senere anledning:)

2 kommentarer:

  1. oj så fint! Vad kul att också lite större barn vill bära fordonen. Fint med rött tyg till och vad kul att det finns matchande randigt, jättesnygg för jag älskar randigt:)/Johanna

    SvarSlett
  2. Så morsom den tunikaen var! Jeg har samme stoffet liggende og har planer om å sy noe til eldstejenta av det. Herlig kombinasjon med de stripete buksene!

    SvarSlett