torsdag 18. februar 2010

Bak skyene skinner solen

Da den forrige buksa jeg laget ble for liten måtte jeg jo lage en ny. Prøvde en ny farge i skyevelouren fra JNY, turkis denne gang. Matchet med knall gul og syns det ble knallkult, Ser ut som om sola titter frem bak skyene:) Denne buksa ble helt passe i størrelsen til AL. Ribben er fra Stoff og stil.



Buksa måtte jo få en matchende genser så det har jeg sydd i dag. Valget falt til slutt på de blå stjernene fra JNY matchet med samme gule ribb som buksa. For at genseren skulle være litt lettere å introdusere for snuppa, aplikerte jeg på en rosa fugl. Det ble BLINK AL klemte og koste med genseren:) Da jeg spurte om hun syns det var dumt den var blå var svaret at det var det ikke for fuglen var så fiiin. Aplikasjonen er fra Ottobre.
Jeg hadde lyst å sy en genser med konvoluttåpning for å ta opp ribben på lommene på buksa. Da jeg kom over en tunika på Kaph Ahl med falsk konvolutt falt jeg så for den at det fikk bli en sånn. Endret bare litt på et mønster jeg visste passet.




2 kommentarer:

  1. WOW!! This set is so lovely! I absolutely love it! And so cute model :)

    SvarSlett
  2. For et herlig sett! Kjekt å sy jenteklær i blått også - dette ble jo skikkelig "girly"!

    SvarSlett