torsdag 11. februar 2010

klar for karneval

Ideen til dette "kostymet" har jeg funnet inne på Sykroken, huskern desverre ikke helt hvem som hadde laget det.

2åringen her i huset er veldig lite interessert i å kle seg ut, de eneste gangene han kler seg ut er viss en av de tre storesøstrene kan friste med en prinsessekjole Siden jeg ikke hadde lyst til å sende ham i barnehagen i prinsessekjole så ville jeg sy noe nøytralt hvor han fremdeles er kledd ut. B-Gjengen var jo da genial og etter karnevallet kan denne brukes som en helt vanlig velourdress, er litt imot slikt som bare blir brukt en gang

Mønster til både bukse og genser er fra Ottobre. Den blå velouren og ribben kommer fra S&S den røde velouren og ribben er jeg litt usikker på, enten s&S eller Jofotex.

Han var litt syk da bildet ble tatt stakkars




3 kommentarer:

  1. Verdens søteste B-gjengmedlem! :-))

    SvarSlett
  2. Denne var råkul! Kjempegod karnevalside!

    SvarSlett
  3. DETTE var tidenes beste tips EVER!! -huske-på at jeg må finne meg røde gensere og blå bukser til neste års karneval.....TAKK for tipset, jeg har TO fra gjengen her....

    SvarSlett