fredag 2. april 2010

Se hun scrapper

Ja, for tenk det er jo år og dag siden jeg har scrappet. Tirsdag hadde vi treff i butikken og jeg fikk laget hele 3! LO'er. For meg er det ganske mye.
Gamle bilder fra i fjor vår på alle sammen, har nesten ikke scrappet siden da jeg. Flere av disse pakket jeg faktsik kit til til papirfesten i fjor høst. Papirer fra Little shoebox på alle sammen jeg har klippeklippeklippeklippet masse. Liker det veldig godt og sammen med 3D puter i forskjellige tykkelser gir det en kul effekt.
Beklager bildekvaliteten, de ble jo utrolig dårlige:(

Bildene ble tatt i mai i fjor. JE sitter sån fint og leker med biler. Han satt slik i flere timer. Først flyttet han den ene bilen litt forover, så fulgte de andre etter :)Gang på gang på gang.


Minstemann rutsjer helt på egenhånd:)



AL fikk ny sykkel i fjor vår og det var stor stas med to jul:)


Og siden jeg var så godt i gang så slengte jeg sammen en til i går kveld. Ble nesten litt imponert over meg selv nå *fnis* Mangler tekst på denne, men det kommer:)

1 kommentar:

  1. godt å se at du er tilbake i scrappemodus, disse var flotte som vanlig

    SvarSlett