fredag 19. mars 2010

Mopedpysj

JE ble så glad i den grønne pysjen med kjøretøy jeg sydde tidligere. For å hindre hyling når pysjen var i vask så sydde jeg en ny, i blå jersey denne gangen. Siden det var mopeden som var det gjeveste av alle kjøretøyene på stoffet, tegnet mannen i huset opp en moped ut ifra stoffet som jeg aplikerte på. Kjøretøystoffet er designet av Johanna Ahlard. kjopt hos mjuka tuger. Det ensfargete jerseyen er fra JNY, den passet helt perfekt til kjøretøyene. Grønn og gul ribb fra S&S.



3 kommentarer:

  1. Du er bare helt rå på sying du Mumi!! Fytti!!
    *bøyer meg i støvet*

    SvarSlett
  2. Så herlig den var! Utrolig kul! Jeg har forresten noe til deg på bloggen min :o)

    SvarSlett
  3. Så skjønn pysj! Det er klart det måtte en moped på pysjen!

    SvarSlett