tirsdag 13. oktober 2009

Stjerneklart

Ja det ble det da disse stoffene fra mjukatyger dukket opp.
De har ligget en stund nå, men endelig har jeg fått laget bukser til tre av ungene.
Først til minsten i str.86/92. mønsteret er fra ottobre, ribben er fra stoff og stil. strikk i livet.



Så ble det en til ST. mønster fra ottobre på denne også. størrelse 128. stoffene er fra samme sted som over.



Begge buksene sammen, syns det er morsomt å se forskjellen på størrelsene:)




Til slutt ble det "kosebukse" til AL, hun bor i de buksene:)samme mønster som jeg har brukt tidligere fra ottobre. samme stoffer som på de over, andre farger selvfølgelig med det ser dere jo LOL.



En helt enkel grønn genser i jersey fra JNYdesign med cerise ribb fra stoff og stil. endelig har jeg funnet en modell som passer den lille smalingen vår:) har for første gang prøvd å sy ribb nederst på genseren, det ble bra syns jeg og blir nok ikke siste gang. AL ble litt misfornøyd med det samme da det ikke var noen figur på genseren, men det ga seg fort da hun forsto at hun skulle ha den under buksa og figuren ikke hadde vist likevel:)Størrelsen er 104 i bredden og 116 i lengden. mønster fra ottobre men har lagt til ribb nederst og i ermene.



AL i kjent positur, hun gjør seg alltid til når jeg skal ta bilder:)Ribben på genseren matcher ikke helt buksa, men jeg syns ikke det gjør noe.



minsten ville også være med på bilde :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar