mandag 12. oktober 2009

Bursdagskjørt og sett til AL

Da vi var på stof2000 i sommer, falt 4 og 6 åringen totalt for dette muffinsstoffet. Jeg hadde tenkt å kjøpe litt av det for å ha til vesker o.l. Disse to hadde en helt annen plan, det skulle bli bursdagskjoler hihi. Jeg liker ikke å sy klær av vevde stoffet så det fikk bli hvert sitt skjørt isteden. De ble fornøyde til slutt da:) T-shortene er kjøpt på H&M, jeg har bare applikert muffins på. Strømpebuksene er fra MeToo.






og siden jeg er slik en treg blogger må jeg blogge enda noen plagg når jeg først er i gang. Tunika og bukse til AL.
Tunikaen har jeg sydd etter et ottobre mønster, tror det var fra 2002, hadde det bare på tysk men det funket det også:)
Stoffet har jeg kjøpt gjennom alt om håndarbeide.ribben er fra stoff og stil.


Buksa er sydd i velour fra stoff 20oo stil, strikk i livet denne gang da jeg syns ribben mister evnen til å holde bukse oppe etter litt bruk. mønsteret er hentet fra ottobre 1-09 tror jeg det var.



hele settet


1 kommentar:

  1. Fy søren, så mye lekkert du syr, Mumi! Jeg kjenner deg jo som scrapper, så det er morsomt å se at flere kjører flere hobbyer og trives så godt med det! Inspirerende blogg!!

    SvarSlett