torsdag 22. oktober 2009

Årets første julekort

Nå kommer det endelig noe annet en barneklær her i bloggen:) Har endelig fått tatt bilder av det jeg har laget fra før sommeren til nå. Det er ikke så mye, men litt vil det dryppe inn her etterhvert.
Jeg begynner med to julekort jeg laget i går kveld. Jeg har brukt samme papirer og samme oppsett, men ulike ble de likevel:)
Papirene på begge er de nyeste julepapirene fra BG.

På det første har jeg brukt julestempel fra whiff of joy (takk Trude Julie for lånet:)) er ikke Henry mus søt vel? Jeg har fargelagt med Copics.
Ellers har jeg brukt litt tyll og minibokstaver fra MM og så glitterlim da, ble litt smitta av Bjørg under papirfesten:)



På det neste har jeg brukt litt blonde, bling og glitterlim. Stempelet på dette er fra Kordt & Godt

1 kommentar:

  1. Så nydelige de ble! Henry-mus er det perfekte motivet til julekort :D Så gøy at du ville låne stemplene.

    SvarSlett