torsdag 1. oktober 2009

En gjeng pingviner

Gjett om jeg var rask til å bestille pingviner da den nye høstkatalogen fra Stoff og stil kom. hehe jeg rakk til og med bestille dagen før katalogen ramlet ned i postkassen. Av stoffet ble det gensere til de tre minste pluss bukse til minsten. Er ikke kjempefprnøyd med genserne, brukte mønster fra Ottobre og glemte å kontrollsjekke størrelsene så de ble litt vie. I tillegg ble det veldig pysjfølelse over dem. Men ungene liker dem og det er vel det viktigste :)

Har visst ikke fått fanget ST på film, men de andre to er med :)

Bukse til AL er en hælig orange frottecapribukse som ikke ble brukt noe særlig da det stort sett var for varm eller for kaldt. Jeg likte buksa så godt at det var synd å kaste den uten å få brukt den. Jeg sydde derfor lange pingvin"ribber" nederst. Jeg syns det ble knallkult og den høstet mye skryt i barnehagen:)





Minsten ser jo ut som om han fortsatt har pysjen på. og så det sovehåret hihi





Nå venter jeg bare på at det rosa pingvinstoffet skal dukke opp. holdt jo på å få sjokk da jeg så at det hadde kommet i rosa hihi. Så da blir det vel enda flere gensere eller kanskje jeg bare skulle satse på pysjer først som sist denne gang :)

1 kommentar:

  1. Kjempelekre pingvinklær! Smart å fikse på buksa så den kan brukes enda lengre. Og så skjønne unger du har... :-)

    SvarSlett