søndag 8. november 2009

en elefant kom marsjerende...

Dette elafantstoffet falt jeg pladask for første gang jeg så det, det er helt mine farger:) Denne gangen fikk det bli armer i en heldress til minsten. Resten av dressen er i deilig velour, ribb til kanter. Alle stoffene er fra stoff og stil.
mønsteret er fra Ottobre, noe omgjort
Inspirasjon til lommene har jeg fått fra ruttu-nuttu som lager helt fantastiske ting, bloggen hennes er verdt et besøk:) Det var jammen ikke så enkelt som jeg hadde tenkt med de lommene, det ble noen forsøk for å si det sånn, enda er det ikke helt bra men nå vet jeg hva jeg skal gjøre annerledes neste gang. Minsten trives i dressen selv om den har sine små feil, mye å vokse i er det okså:)





2 kommentarer:

  1. Hej så mycket fint! Och älskar jumpsuiten i det här inlägget:) /Johanna

    SvarSlett