lørdag 7. november 2009

Bedre sent enn aldri :)

Jada, denne jakken begynte jeg på i begynnelsen av sommeren og regnet med å bli ferdig med den sånn at den kunne brukes i løpet av sommernen. Men gikk det? neida, jakken var ferdig heklet i slutten av september og i dag fikk den knapper LOL. Ikke vet jeg hvorfor det tok så lang tid, men nå skal det sies at jeg har heklet den nederste delen av bolen to ganger da jeg gjorde feil først så det manglet liksom 10 cm i midten nede første gangen hihi. Så er det vel ofte sånn at jeg går litt lei etterhvert. Nå er det ikke så galt at det ikke er godt for noe vi reiser til teneriffe om en uke så da skal den nok bli brukt. I tillegg har jeg laget den så lang at den skal passe til neste år også:)

mønster og garn er fra Sandnes:)







Sjekk de søøøte knappene:)

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ den var utrolig søøøt, knappene var også veldig søte. Du lager så masse fint. Er SÅ impomert av alt det fine du syr!!

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  2. Guuudameg altså!! Du tryller både med stoff og garn du... Hekling kan jeg ikke i det hele tatt, og når jeg ser denne herlige jakken så ønsker jeg enda mer å lære det.... Fantastisk fin!!!

    og... har endelig fått tak i Ottobre-bladet -så nå har jeg bestilt stoff og skal til å sy så snart stoffet kommer..hehe! Om du har noen gode stoff-kjøpe-plass-tips til meg så tar jeg gjerne imot!

    Takk for at du inspirerer!
    *klem*

    SvarSlett