lørdag 26. april 2008

Uff, jeg er visst ingen veldig god blogger. Jeg har fått scrappet litt siden sist. En del er til konkurranser og kan ikke vises enda, men litt kan jeg vise.

Først en veeeeldig kjapp lift til en ligaoppgave på scrapping.no, jeg virkelig hater lifter skjønner liksom ikke vitsen med å sitte og kopiere andre så derfor ble denne laget i en fei. Er veldig fornøyd med fargene på denne :) Jeg har brukt litt MM og litt BG papirer, Prima blomster, krone fra Heidi Swapp, brads fra BG og seff. thichers!!



Det neste er et konfirmasjonskort. Dette ble jeg ikke riktig fornøyd med, det ble så blasst i fargene, på bildet ser det enda verre ut en det er, var veldig vanskelig å ta bilde av dette. Jeg har brukt av de nue papirene til Melissa Frances :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar