onsdag 30. april 2008

Nå skjer det litt ting i heimen her. Vi har bestemt oss for å gifte oss etter 10 år som samboere. Og bryllupet skal stå allerede i juli i år LOL. Jeg har skjønt nå at det ikke er så vanlig da, men det ser ut som om det meste går i boks. Nå mangler vi bare å bestille kake og så har vi ikke fått tak i fotograf. Ja og så invitasjonene da, de burde jo vært ute snart LOL,

Sånn innimellom så scrapper jeg litt, i det siste har det bare blitt konkurransescrapping. Først to LO'er, jeg kjenner jeg trenger litt pause fra konkurranser nå, må finne på mitt eget.






Så et kort. Dette vant jeg Kort o mania på scrapping.no med. Veldig morsomt å vinne og jeg er kjempefornøyd med kortet:)


innsiden. Helt enkelt, men sånn jeg liker det. Liker så godt den sommerfugl"ranken"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar