torsdag 12. april 2012

Stjernesmell

Endelig fikk jeg tid til å ferdigstille en haug med plagg som har ligget siden før påske. Dette ble faktisk ferdig tirsdagen i uka før påske, men rakk aldri å blogge det. Bilder tatt i hurten og sturten på kvelden siden jeg og minsten skulle til Oslo dagen etter og jeg planla han skulle ha dette settet på:)

Først bodyen, se bort fra den fryktelig grønne voksduken i bakgrunnen:) Orket ikke rydde frem noe mer nøytralt:) Stjernejersey fra Liandlo, digger denne. Kantet med Hilco interlock. Knapper fra Kamsnaps, digger de:)
Mønster er i grunn fra Heilt Spesiell, men jeg har gjort om til raglan med knepping i ene sømmen, str. 68



Egentlig skulle det vært en annen bukse til dette settet, men da den var ferdig syns jeg ikke den passet likevel. Eget mønsterv str. 68, samme stoff som ovenfor, ribben husker jeg ikke hvor kommer fra.



Helgen før jeg laget dette settet, fikk jeg endelig prøvd meg frem til en lue som sitter godt på minsten. Nå har han en hel haug:)Smekke må også til, han sikler noe veldig.



Sånn ser settet ut sammen. Han ble ganske grønn i dette *fnis* Fikk kommentarer både fra lege og sykepleier på Rikshospitalet der han var på kontroll. De ble ganske så imponert da jeg sa jeg hadde sydd det selv LOL

2 kommentarer: