tirsdag 24. april 2012

Bambi

Søte bambi :) Måtte bare ha litt av denne søte jerseyen da jeg så den første gang hos Liandlo:) Nå har den endelig blitt til noe. Først en tunika til AL, mønster fra ottobre 1/12. Syns det ble knall med det turkise kantebåndet, matcher bambis øyne:) Str. 122, men forlenget litt.
Av restene ble det en liten body i str. 68, mønster Heilt Spesiell og en lue, eget mønster. Har sydd et par trekantsmekker også, men de har visst ikke havnet på bilde. Bodyen er ikke så skjev som den ser ut som, det blåste bare da jeg tok bilder:)
For tiden syns jeg det er gøy å sy opp hele biten av et stoff når jeg først setter igang. Litt trist når et stoff er slutt, men bedre det enn kilometervis i hyllene:) Jeg har litt problemer med å ta frem "gamle" stoff fra hyllene (stoff jeg har sydd av til ungene) og sy det opp. Aner ikke hvorfor. Det trengs virkelig å renskes i hyllene for det er stappfullt. De stoffene jeg har fått i det siste ligger in hauger rundt på stoler o.l her LOL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar