søndag 12. februar 2012

2 x gensertunika

Den siste tiden er det lite av det jeg har sydd som har havnet på bilde, det meste blir tatt i bruk med det samme. Disse to gensertunikaene sydde jeg til snuppa for en stund siden. begge er i str.122 og sydd etter et vanlig gensermønster som jeg har forlenget og skrådd ut for en mer feminin fasong.

Først ut er Gullhår, stoffet er fra Liandlo. Minsten har også fått genser i dette og minien har fått body, begge med røde kantebånd, disse har visst ikke havnet på bilde.



Så en i Petronella stoffet fra Liandlo med hjerter fra JNY på ermene.



Har et fortsett om å bli flinkere til å ta bilder av det jeg syr så får vi se hvordan det går :)

2 kommentarer:

  1. savnet deg på papirfesten i helgen:-) hadde ikke helt fått med meg at babyen var kommet, gratulerer så mye ♥

    SvarSlett