tirsdag 22. februar 2011

Dagens bruktfunn

Ja, noe må man gjøre når man går arbeidsledig:) min nye dille er å lete etter fiffige, søte, morsomme,kule eller bare fine ting i bruktbutikker o.l.
Her er dagens fangst, hele herligheten kom på hele 145,- :)

Skjønn mikkemustavle(30,-). Det blir vel krangling om hvem av barna som skal ha denne på rommet sitt :)



Morsom knaggrekke med tog(20,-). Denne skal få flytte inn på minsten sitt rom, han elsker tog :)



Hylle som skal få nytt liv med ny farge og kanskje noen knagger under. (25,-)



Bok med Rasmus Klump, barndomsminner:)



Til siste to søte ugler til uglesamlingen min:) Den i glass viser ikke så godt, men det er en ugle :)



Og så til slutt må jeg bare vise dere "kommoden" min som jeg malte i helgen. Den var mørkmørk brun og tronte som en kolloss i gangen. Nå har den blitt "fransk grå" og ser liten og nett ut i forhold til tidligere. Kurvene har jeg spraylakket hvite. Er ikke helt overbevist enda om det hvite passet til resten, men det ble i hvertfall bedre enn det var :) Krakken som skimtes i det ene hjørnet kjøpte jeg på Fretex til 15,-. Da var den trehvit og ikke veldig pen, nå syns jeg den ble riktig så sjarmerende:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar