søndag 23. mai 2010

Solhatter

Av grunner jeg ikke vil skrive om her så blir det ikke mye sydd for tiden. Det som er fint med det er at jeg får tid til å ta bilde av og blogge plagg som allerede er ferdige:)
Første par ut er to solhatter, plutselig ble det visst bruk for dem så da måtte de frem og forevigest :)

Først en brun med biler til minsten. Ytterstoffet fikk jeg av Pelly* på sykroken i en hemmelig venn pakke, det passet supert som solhatt :) Til for har jeg brukt et gult stoff med bittesmå orange prikker fra Love U kolleksjonen til Moda, dette har jeg kjøpt på Etsy. Jeg har ikke stivet av bremmen noe da jeg liker at den er litt "slaskete" :)









Så ble det en til AL, denne sydde jeg egentlig før den med biler. Måtte prøve mønsteret på stoff jeg hadde litt mer av :)Sydd i rosa stoff med sopper, kjøpt på Ebay, forstoff i grønt med lysegrønne prikker designet av Patty Yong for Michael Miller.

Det blåste litt da jeg tok bildene så det var vanskelig å få de bra.





1 kommentar:

  1. Kjempelekre solhatter! Og så skjønne unger dere har ;-)

    SvarSlett