søndag 16. mai 2010

Bondegårdsbody

Denne bodyen har ligget ferdig en stund, men endelig har jeg fått fingeren ut og banket i knapper. Mønsteret er fra siste nr. av ottobre. Jeg syns halsen virket veldig liten, men den ble OK på. Str. 92 smalt og greit mønster, i motsetning til de fleste andre mønster fra Ottobre.
Grønn bondegårdsjersey fra JNY kjøpt hos Cetho, ribben tror jeg kommer fra Stoff og stil. Trykknapper fra snapsource :)



Minsten hadde ikke veldig lyt til å posere i dag så det ble litt sånn halvveis bilder :)


2 kommentarer:

  1. Så fin body i herlig mønster og farger!

    SvarSlett
  2. Åh - gosh så mye fint du lager!
    Helt tilfeldig dumpet jeg innom bloggen din, og her måtte jeg bare legge igjen en kommentar - jeg er overveldet av at det går an å lage så mye fint! Og så utrolig mange kule stoffer. Ser på meg selv som en nybegynner med symaskinen, så om jeg noen gang kommer til å lage noe så lekkert som det du viser her tviler jeg på.. Det må jo være super-vanskelig! Virkelig flott altså.
    Har merket meg Epla-butikken din, skal nok følge med på det du selger der! :-)

    SvarSlett