søndag 17. januar 2010

Klart gutter kan ha rosa:)

I går fikk jeg hentet de nye kjøretøy stoffene fra Mjuka tyger De er bare sååå fine. Minstemann falt totalt for de og tok og klemte på dem mens han ramset opp alle kjøretøyene om og om igjen.
Denne genseren begynte jeg å planlegge allerede første gang jeg så stoffet. Minstemann kan en farge og det er rosa, i tillegg er han veldig interessert i biler og andre kjøretøy. Hvem sier at gutter ikke kan ha rosa? som datteren på 6 her i huset sier " det fins ikke gutte og jentefarger, sant vel mamma" hun har veldig lyst på noe i både det blå og det rosa kjøretøystoffet selv hun får vel se hva det blir av det :)
Med sorte ermer og ribb i halsen syns jeg den ble riktig så tøff og unisex:)
Mønsteret er fra Ottobre, de korte ermene har jeg lagt til selv.

Tenkte jeg skulle være lur å ta bilde ute i dag, men det var lettere sagt en gjort det blåser veldig så genser fløy av sted flere ganger mens jeg holdt på:) ikke var snøen så hvit lenger heller men, men.

Minsten syns gensere3n var helt topp, han skal selvfølgelig få sorte bukser til:)


Han syns ikke det er så veldig stas å bli fotografert, derfor ser han ikke helt
overlykkelig ut på bildene:)

1 kommentar:

  1. Klart dom kan;) Han är jättefin i rosa! Kul att se:) /Johanna

    SvarSlett