søndag 18. januar 2009

To med gammelt stæsj

Disse to er laget til en utfordring på scrapping.no. utfordringen går ut på å løse 5 forskjellige oppgaver og samtidig bruke to ting som er mer enn ett år gamle.

Den første er av minsten da han fikk sin første bursdagskake.
Jeg har brukt av de nyeste papirene til october afternoon, notatlappen er også fra OA. Glitterbokstavene er gamle og kommer fra doodlebug. Krona og hjertet fra Heidi Swapp er heller ikke helt nye. bokstavrubons fra AC, disse brukte jeg masse for et par år siden, men så dabbet det av. Ribbon bradsene fra Maya Road er sikkert 3 år gamle. Fuglerubonsene fra Maya Road tror jeg at jeg kjøpte i fjor sommer.




Så en med bilder fra i sommer da to av jentene badet i en alt for liten balje. Her er vel det meste gammelt. Ark fra Sassafras - minst 4 år, ark fra Narratives,Drodle sjablong fra Chatterbox hvor jeg har brukt rød promarker til å tegne swirler. "balje" er skrevet med eldgamle plastbokstaver fra Li'l davis. Blomster fra Petaloo. orange epoxy blomst fra MM. Tiny Alpha fra MM og bokstaver fra Jenni Bowlin

1 kommentar:

  1. fy steike bananas.... lekkert altså...ingenting er vel hemmelig når jeg sier at jeg lar meg totalt inspirere av fargene du bruker på dine gutte-LO'er altså....for det er fullt ut fakta....takk for at du deler av din kreativitet...

    SvarSlett