mandag 26. januar 2009

To konfirmasjonskort

Jeg vil ikke havne i samme situasjhon i år som i fjor, da fikk jeg gjerne i oppdrag å lage konf.kort kvelden før. Nå har jeg begynt å lage opp litt slik at jeg har litt på lur:)
Begge er laget etter skisser:)

Har brukt rester fra den forrige LO'en på dette, stempelet er fra sugar nellie fargelagt med promarkers. Det er lysegrønn lant rundt hele kortet.



Så et til gutt. det er vanskeligere, jeg har nesten ingen guttestempel. dette trykket har jeg byttet til meg fra MaritO. Det ble veldig lite pynt på dette da jeg ikke har noe særlig guttepynt:)

3 kommentarer:

  1. Flotte kort og veldig flott blogg du har. Er fast leser her;)
    Ligger en liten sak i bloggen min til deg.

    SvarSlett
  2. Nydelige kort!
    Har også en liten utfordring til deg i bloggen min, ta den om du vil... :-)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. kjempefine kort! synes guttekortet ble veldig fint, like greit uten for mye pynt vel? og kjempeflotte farger! stilig jentekort også, med kult stempel og coole farger.. hihi

    SvarSlett