tirsdag 18. juni 2013

Sommeroveraller

Det er egentlig ganske gøy å rydde i stoffhyllene, jeg finner masse fint som jeg nesten hadde glemt:) Disse to stoffene er begge veldig myke og gode, perfekte som nattplagg. Mini er så varm av seg og svetter mye om natten. Jeg har derfor laget to "sommeroveraller" som selfølgelig også kan brukes på dagtid viss det skulle bli vær til det. Må lage litt flere av disse viss jeg får tid:) Mønsteret er fra Ottobre 3/13, jeg har bare kuttet ut lommene og laget knepping på den ene skulderen, eller rett fra mønsteret:) Løvene fra ikasyr er bare sååå søte og stoffete er diligt mykt:) Sydde en body av dette i fjor høst, men den er det lenge siden han vokste ut av
Og så fant jeg plutselig en meter av disse froskene på interlock, herlige og myke de også :)

1 kommentar:

  1. ÅÅååhhh de er fine. Tænke hvis man havde en lille én at putte i!

    SvarSlett