onsdag 29. mai 2013

Diverse sommertøy

Det blir sydd en del for tiden, men jeg er ikke så flink til å blogge. Det får bli litt oppsamligsinnlegg:) Kjole til midterste frøken i Bambistoffet fra Znok. Orange kanter denne gang for en litt tøffere versjon:) Str. 134 T-skjorte til samme snuppa i den herlige elefantinterlocken fra Kreativ. T-skjorte i tre små griser stoffet fra Lillestoff. Prøvde med orange kanter denne gang, har kun brukt brune tidligere. Ble friskere sånn som dette :) Jeg driver og stoffslanker så innimellom syr jeg fra lageret. Disse tre svanestoffene er slike som bare har blitt liggende. De passet bare ikke til mine barn. Foreløpig har de blitt til tre kjoler str. 92 på rosa, 104 på grønn og 116 på blå. Alle er til salgs :) Enda en bambikjole med orange kanter. Str. 104 viss jeg ikke husker feil:) Denne er til salgs.

1 kommentar: