torsdag 15. mars 2012

Løvebrøl

Søte søte løver fra Textart i body med mønster fra Heilt Spesiell. Digger det mønsteret, helt kanon å ha et grunnmønster som funker så kan man heller gjøre endringer som man vil:) Knappingen på denne havnet på feil skulder, men funker jo like fint fordet.
Løvene havnet litt på skrått da støffet var utrolig "skjevt" på kantene, ooppdaget det ikke før jeg hadde klippet. Siden den skal beholdes av oss bestemte jeg at det ikke gorde noe, viser ikke noe serlig når den er på likevel:) Kantet med interlock fra Hilco/Sydilla.Knapper fra Kam frisker alltid opp:)


Knytebukse etter mønster fra Jubel, enda et supert mønster. Sydd i en jersey jeg har hatt liggende en stund, aner ikke hvor den er fra. Kantet med interlock, ribb i beina. Ikke helt samme orange på interlock og ribb, men syns ikke det gjør noe. str. 68


Sammen blir det omtrent sånn. Jeg trodde jeg sydde stort nå, at mini skulle ha litt å vokse inn i. Så viser det seg jo at det er omtrent akurat passe. Litt vekstrom er det jo, men ikke så mye som jeg trodde. Fikk målt han i går og han var blitt hele 66 cm lang:)

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint sett. Så søte løver.

    SvarSlett
  2. Så fin ein blogg og så mykje fint du saumer:)

    SvarSlett
  3. For et kult sett! Herlig!

    SvarSlett
  4. Kjempefint,digger det løvestoffet;)

    SvarSlett