fredag 1. juni 2012

Spisesmekker

I går kveld fikk jeg plutselig så lyst til å sy noen spisesmekker til minsten. Egentlig burde jeg lagt meg, men hvem bryr seg om sånne bagateller? Fant et mønster i en bok og satte i gang. Det er mange år siden jeg sydde skråbånd så det ble litt så som så. Nå skal det nevnes at jeg var ganske lat så jeg gadd ikke sy først og så brette over osv. , jeg brettet bare båndet over kanten og sydde i vei.Minsten bryr seg sikkert ikke:) Nå burde jeg ihvertfall funnet senga, men så måtte jeg bare prøve å vrangsy en. Myyye enklere!
Jeg syns det ble finere med skråbåndtet, men regner med det blir vrangsydde fremover da jeg er ganske lat:) De er jo fine de og. Satte knapper i dag og de passer perfekt til mini:) Vi bruker minst 2 om dagen så jeg må sy noen til. Smurfestoffet er fra et laken kjøpt på Ebay og soppstoffet er fra S&S. På baksiden har jeg brukt et gammelt flekkete håndkle, det eneste "hvite" jeg fant i farten.

1 kommentar:

  1. Så skjønne smekker :) Favoritten må være den med smurfene på :)God helg :)

    SvarSlett