mandag 7. mai 2012

Sommer med krokofanter :)

De første plaggene av de nyeste stoffene er klare:) Først ut er en sommerdress til mini i krokodillene fra Liandlo/Textart. Fant ingen mønster til sommerdress som jeg likte så jeg tegnet et selv. Fasongen på dressen er sterkt inspirert av Heilt Spesiell:)Ermene er inspirert av diverse finske bloggere. Første eksemplar ble litt kort i livet så jeg la til noen cm i livet og fikk denne her. Skal være ca 74 i størrelse, er litt stor til mini nå så satser på at den passer når varmen kommer:)
Samtidig sydde jeg også en T- skjorte til JE i samme stoff + blå stjerner fra samme sted til ermer. Begge plagg er kantet med rød interlock fra Sydilla. Str. 110, ekstra lengde på T-skjorta.
Et lite bilde på mini i dressen til slutt. Jeg har lekt meg litt med bildene i dag, prøvd å fjerne bakgrunnen. Jeg er ikke heeelt god på det så spørs om det blir med disse forsøkene:)

7 kommentarer:

  1. Så fine klær! Dette stoffet var utrolig stilig:)

    SvarSlett
  2. Så fin ein blogg du har, og så mykje fint du syr!:)

    SvarSlett
  3. For noen tøffe sommerplagg! Stoffet var så artig, og fasongen på dressen veldig fin, og mini var supersøt:)

    SvarSlett
  4. Kosige Sommer plagg! Digger alle de lekre stoffene du finner og alt det lekre du lager. Å så kult med detaljene som feks de gule trykk knappene...
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  5. Digger klærne stoffene OG den skjønne modellen. =)

    SvarSlett
  6. Den dressen var skikkelig kul, og for en søt mini :-)
    Blir inspirert til å sy sommerplagg av dette!

    SvarSlett
  7. Kjempesøt sommerdress! :) Og fin t-skjorte! :) Elsker dette stoffet!!! Finnes jo SÅÅÅ mange fine stoffer i alle fine nettbutikker som bare ligger å roper på meg, men man kan jo ikke kjøpe alle... ;)

    Takk for koselig kommentar i bloggen min! :)

    SvarSlett