mandag 12. mars 2012

Blomstrende gladsett

Enda et sett i str.68
Bodyen er sydd i blomsterjersey fra Gekko og kantet med Hilcointerlock fra Sydilla. Søte hjerteknapper for å hente opp gulfargen fra buksa.
Mønsteret er fra Heilt Spesiell, men med min endring til raglan, litt videre hals på denne, men fortsatt ganske smal. Etter å ha prøvd den på i dag tror jeg kanskje jeg beholder halsen slik, den satt bra på :)



Det var litt vanskelig å finne matchene stoff til buksa, men etter litt leting fant jeg ut at jeg kunne bruke dette, litt usikker på hva det er isoli eller interlock. Det ble innkjøpt på stof2000 for noen år siden og har vært hyllevarmer siden. Gul ribb fra Myllymuksut.



Sånn ser det ut sammen :)

4 kommentarer:

  1. Så herlig og fargerikt sett. :)

    SvarSlett
  2. Åh, så glad jeg ble av å se på dette settet! :)

    SvarSlett
  3. Kjempe flott sett!
    Jeg kjøpte samme stoffet, bare i oransj på Stoff2000 for et par år siden, tror det er isoli.

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig! Du lager veldig mye fint. Forseggjorte ting!

    SvarSlett