fredag 8. april 2011

Resultat fra Papirfesten #1

Ja, forrige helg var det altså papirfest, jeg har nesten ikke kommet meg enda LOL. Jeg fikk laget hel 5! LO'er. Det er mye til meg å være.

Disse bildene måtte jeg bare scrappe. Jeg lo for meg selv da disse dukket opp på skjermen da jeg skulle skrive ut bilder. Jonas løper rundt i bølgene på en strand på Teneriffe i skikkelig Baywatch stil. Hadde bare båten vært rød....
Hva har jeg så brukt, jeg er ikke helt sikker. papirene kjøpte jeg hos Familieskatter under Papirfesten, lurer på om det var Melissa Frances. Resten var sånt jeg hadde liggende, det er så lenge siden jeg scrappet nå at jeg ikke husker navnet på produsentene lenger LOL.



Så var det en av Alida i svevet under samme ferietur :) Bakgrunnspapiret er fra MME, også det kjøpt hos Familieskatter. Skyene har jeg klippet ut av et gammelt ark fra AC, stæsj fra skattekammeret :)



Beklager den dårlige bildekvaliteten, de ble tatt sent en kveld. Hadde egentlig planer om å ta nye, men det ser ikke ut til at jeg gidder det LOL, så skal de bli lagt ut så får det bli disse bildene her:)
Resten av produksjonen kommer forhåpentligvis etter hvert :)

1 kommentar:

  1. Så herlige LOer du har laget! Likte veldig godt den gule tittelen på den øverste. Oppsettet var også kjempefint. Kult med skyene på den nederste og veldig fint bakgrunnsark.

    SvarSlett