torsdag 3. mars 2011

Mer hekling :)



Ja, nå må jeg først og fremst innrømme at heklede kleshengere lenge har vært noe av det grimmeste jeg visste om. Jeg kunne bare ikke skjønne at man satt og HEKLET trekk til kleshengere, nei der går grensen liksom.
Og så skjer jo sånt som skjer med meg, og sikkert andre også. Man befinner seg plutselig i ferd med å HEKLE trekk til kleshenerne selv. *fnis*
Jeg syns jo de ble riktig så søte og sjarmerende og de skal få bo i det nye skapet på gangen. Det kommer sikkert flere etterhvert også :)

Først en søt rosa som har fått en liten blomst til pynt.
Jeg hadde ikke noen oppskrift så jeg heklet bare så det passet hengerne mine.Jeg valgte og bruke staver da jeg er litt lat og det går fortere enn lm LOL, og så syns jeg det ble fint med det litt luftige inntrykket :)


Og så en litt mindre med striper :)

1 kommentar:

  1. Høres kjent ut det der - utrolig hva man kan bli påvirket til ;-)
    Men heklede kleshengertrekk synes jeg faktisk er kjempefine, og dine var jo supre!
    Hyggelig at du vil være med i blogglotteriet mitt!

    SvarSlett