lørdag 22. januar 2011

Strikket klut


Jeg har strikket min første klut:) Det er rart hvordan vi mennesker forandrer mening etter som tiden går. Da jeg så de første klutene dukke opp på nettet var min første tanke : hvorfor i alle dager strikke kluter? Det må da være både billigere og mindre tidkrevende å kjøpe klutene ferdig. Og ja, jeg har digget strikkete kluter lenge, men da den ferdige typen man får i butikken :)
Men nå har jeg da altså strikket min første. Den er strikket i Mandarin naturell fra Sandnes garn på pinne nr.4. Den er myk, lett og luftig, ikke for tung og kompakt.Nå har jeg ikke prøvd den enda så nå gjenstår det bare å se om den virker :)
Flere kluter er også underveis:)

1 kommentar:

  1. Koselig med hjemmestrikkede kluter! Du blir nok bitt av basillen ;-) Den kjolen under her er bare helt fantastisk flott! Ha en fin kveld!

    SvarSlett