tirsdag 19. oktober 2010

Regnbuesett

ST likte så godt regnbuebuksa jeg sydde til JE så hun ville gjerne ha en selv.
Det ble en matchende genser til :)
Regnbuevelour og jersey fra JNY (Cetho), prikkene er fra Textart, ribb tror jeg er S&S. Jeg misset litt da jeg klippet ut delene, derfor måtte jeg applikere litt foran og bak. Jeg ville ha sirkler og datteren bokstaver så vi kombinerte:) S foran og T bak (har ikke bilde av baksiden da ).
mønster til genseren er modell "Imke" fra boka sewing clothes kids love str. 134/140. Buksemønsteret har jeg fikset til selv ca. 128, bukse ble ganske smal nesten som en tights men Jenta elsket den :)


Eneste skåret i gleden var at noen "fjerdeklassinger" hadde hvisket sammen om at hun hadde rare klær så nå vil hun ikke gå i de på skolen mer :(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar