onsdag 16. juni 2010

Ubåtkjole og to nye shorts

I dag fikk jeg sydd en kjole i det orange og cerise ubåtstoffet til AL. Ubåtene er tegnet av Johanna Ahlard, stoffet er trykket av Znok og jeg har kjøpt det hos Cetho :) Cerise ribb fra S&S.
Snuppa ville helst hatt den på i natt, men det fikk hun ikke. Jeg lovte å heller sy en nattkjole i stoff hun fikk velge selv som hun kunne ha i morgen :) Det er gjort og bilder av den kommer i morgen :)
Str. 116
mønster: Onion, har bare endret litt på ermene



Og så endelig bilder på de to retroshortsene jeg skulle sy :) Begge to er sydd i frottè fra mjuka tyger. den grønne er kantet med gul jersey fra JNY, den orange er kantet med brun ribb tror den var fra stof2000.
Størrelse 110
Jeg fikk ikke lagt de fint, men jeg lover at de er fine på. Jeg prøvde de på AL for å sjekke, men glemte seff. å ta bilder


1 kommentar:

  1. Så mye fint du syr! Du er kjempeflink. Husker jeg hadde slik shorts da jeg var lita. Den var rosa med hvite kanter og var så behagelig å ha på.

    SvarSlett