tirsdag 11. november 2008

To kjappiser

Tidligere så brukte jeg veldig lang tid på LO'ene jeg laget, som regel tok det flere dager og jeg gikk litt frem og tilbake og flyttet på ting til det var slik jeg ville ha det. Å lage mer en en LO på en kveld var helt utelukket. Et eller annet sted på veien har jeg lagt det pertentlige av meg. Nå bare klæsjer jeg. Jeg kutter i hytt og ver og limer før jeg får tenkt meg om LOL. Jeg har oftere en god følelse når jeg er ferdig nå enn før og så har jeg innsett at jeg lager fotoalbum og ikke kunst :)

Først en jeg smellte sammen i går kveld etter at jeg egentlig burde ha vært i seng LOL.
Disse bildene er fra i sommer. Jonas var veldig ivrig på å få hjelpe med å "ryyde" ut av oppvaskmaskinen. Han kom krypende som en tornardo med det samme han hørte oppvaskmaskinen bli åpnet. Han er litt opphengt i skjeer LOL.
Bakgrunnen er mønsterark fra MM-Paperie , Har brukt biter av et Sassafras ark + eplearket fra KI memories. Chipboard sopper fra Sassafras, notatkort fra Jenni Bowlin, Thickers og minibokstaver kommer jeg ikke utenom :)



Så en jeg laget i forrige uke. Jonas viser hvor flink han er til å scrappe :)
Har brukt gamle ark fra MME, Tickers, bokstaver fra JB,giraff fra Prima og filtklamme fra Fancy Pants. Av en eller annen grunn kuttet scanneren min av 3-4 cm nederst. LO'en er 12x12 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar