tirsdag 10. juni 2008

Sommeren er over for denne gang

Ja da var vi tilbake til 12 grader og regn igjen. Hva er vel da bedre en å scrappe litt. Jeg har hverken samvittighet eller overskudd til å sitte inne og scrappe i varmen så jeg må innrømme det var litt deilig å kunne trekke ned i kjelleren igjen. Jeg håper ikke det varer så lenge da:)

Først en LO av Jonas i giraffjakken jeg kjøpte på Ebay. Den er bare så søøøt den jakken. Jeg måtte jo bare kjøpe revolution diesen med giraff nettopp for å scrappe bildet av han i denne jakken LOL. og siden jeg egentlig liker best LO'er som forteller en historie, så ble dette historien om at jeg stiller han opp fpr å ta bilder i allle de små nusselige klærne.
Jeg har brukt papirer fra Jenni Bowlin, disse blir jeg aldri lei. en tag jeg har stekt selv LOL, Revolution giraff, Journaling stjerne fra JB, minibokstaver fra MM og thickers fra AC.


Så en der Alida pakker opp bursdagsgaven sin fra oss. Hun fikk akkurat det hun ønsket seg, lastebil med tipp :) + lasteplanet full av klær og diverse.
Ganske enkel denne for jeg ville ha med masse bilder. har brukt sort kartong, rosa ark fra BG, div. bokstaver, journaling stempel fr5a autumn leaves, tag, litt bånd og diecut lastebil jeg har byttet til meg av Monique på scrapping.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar